تازه های سایت

کد مطلب: 38515
9. شهريور 1398 - 7:55
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه معدن فروسیلیس نهاوند با اعتبار ۲۰ میلیارد دلار در مهرماه امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا اظهار داشت: در زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان نهاوند بعد از دو سال و نیم مطالعه، توانستیم دو پروژه مهم معدن طلای روستای عشوند و معدن فروسیلیس را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: معدن طلای نهاوند که در سر جاده روستای عشوند قرار گرفته است به عنوان تنها معدن طلای استان همدان با اعتبار 170 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر نیز کار در این معدن در حال انجام است.

بهرام‌نیا افزود: پروژه دوم نیز معدن فروسیلیس نهاوند با اعتبار 20 میلیارد دلار است که در مهرماه با کمک استاندار محترم همدان و با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه معدن فروسیلیس نهاوند حدودا برای 200 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت و توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به زودی در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت مهم شهرستان در بخش کشاورزی پروژه سردخانه 10 هزار تنی با اعتبار 80 میلیارد تومان در شهرستان کلنگ‌زنی شد که این پروژه نیز کار بسیار بزرگ و ثمربخشی برای شهرستان  است.

بهرام‌نیا با اشاره به فعالیت پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان، گفت: با توجه به فعالیت چندین پروژه مهم محورهای اصلی و روستایی در نهاوند می‌توان گفت با اتمام این پروژه‌ها خوشبختانه یکی از زیرساخت‌های توسعه در شهرستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز در هر کجای شهرستان که نگاه می‌کنیم یک پروژه اشتغال‌زایی و عمرانی در حال اجرا شدن است و این نتیجه هم‌آوایی و وحدت بین مسئولان و مردم شهرستان است.

بهرام‌نیا افزود: همچنین امروز نگاه مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان این است که عقب‌ماندگی‌های این شهرستان جبران شود و این جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما