تازه های سایت

کد مطلب: 38514
9. شهريور 1398 - 7:48
امام‌جمعه نهاوند، گفت: فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهم کشور در برابر دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به روایتی از امام حسین(ع)، اظهار کرد: امام می‌فرمایند که اگر تقواپیشه کنید و حق را برای اهلش بخواهید این موجب رضای خدا است.

وی با تأکید بر اینکه مقتضای تقوا شناخت حق و باطل و پیوستن به‌حق است، گفت: امروز مقتضای تقوا حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امام فرمودند حفظ آن و حمایت از ولایت‌فقیه از واجبات است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، گفت: امام فرمودند آمریکا دوست نمی‌خواهد او نوکر می‌خواهد.

وی ادامه داد: اوایل حضور امام در ایران ارتش با انقلاب همکاری نمی‌کرد، امام فرمود آقای تیمسار نمی‌خواهید آقای خود باشید؟ امروز هم مقام معظم رهبری به اروپاییان فرمودند نوکر آمریکا نباشند.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد: هر کشوری که منافع آمریکا را تأمین کند خوب است و هرکه تأمین نکند دشمن اوست و باید هزینه بپردازد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری طی هفته اخیر، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند امربه‌معروف و نهی از منکر تضمین‌کننده حیات طیبه در نظام اسلامی است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه از پس‌فردا هم‌زمان با ماه محرم هفته امربه‌معروف آغاز می‌شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ما در دنیا اثر گذاشته است و مهم‌ترین معروف ما پیاده کردن حکم خداست و بزرگ‌ترین طاغوت شاه، امریکا و اروپا است که بشریت را به اسارت گرفته‌اند.

وی افزود: فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهم کشور است که باید قوای سه‌گانه دست‌به‌دست هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی دشمن بدهند.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و مفسدین همگانی است کما اینکه قوه قضاییه در رأس است، گفت: ما وظیفه‌داریم اگر فسادی دیدیم گوش زد کنیم اگر گوش ندادند باید مراجع ذی‌ربط را در جریان قرار دهیم.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به حشدالشعبی، گفت: این اقدامات ادامه جنایت و خوی استکباری آن‌ها است، یقیناً نیروهای انقلابی جواب خواهند داد.

امام‌جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز در پدافند هوایی سه قدرت با سه وسیله سرآمدند که ایران اسلامی با موشک باور در حد روسیه و آمریکا قرارگرفته و می‌تواند از آسمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم در روزهای آینده گفت: هیئت‌ها با رعایت حق‌الناس و حدود الهی نماد امربه‌معروف و نهی از منکر باشند.

حجت‌الاسلام مغیثی، افزود: ماه‌هاست تبلیغات انتخاباتی در شهرستان نهاوند به‌صورت غیررسمی آغازشده است انتظار داریم کاندیدا ها در آستانه انتخابات له یا علیه هم‌سخن نگویند و وحدت شهرستان را خدشه‌دار نکنند چراکه خلاف شرع و قانون است.

دیدگاه شما