تازه های سایت

کد مطلب: 38489
7. شهريور 1398 - 8:46
در پنجمین روز از هفته دولت عملیات بهسازی و تعریض محور دهفول- برزول- فارسبان و کلنگ زنی شهرک گلخانه ای علمدار با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندار ، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، استاندار نهاوند در آئین کلنگ زنی این پروژه گفت: تا پایان سال طبق سند راهبردی شهرستان ۲۱هکتار به ظرفیت گلخانه های شهرستان نهاوند  اضافه می شود و تا پایان برنامه ششم هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند سرمایه گذاری خواهد شد.

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه سالانه ۲۰هزار شغل در سند توسعه تعریف شده که سهم شهرستان ها هم مشخص شده است، افزود: سالانه 6هزارو 450 شغل به ازای پروژه و برنامه های در دست اجرا ایجاد خواهد شد که سرمایه گذاری در نهاوند بر همین اساس ۶۰۰میلیارد تومان خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند داری ظرفیت های بالایی است وبا داشتن سراب های خروشان و طبیعت زیبایی که دارد نگین سبز استان همدان است، عنوان کرد: نهاوند دارای مردمانی نجیب وانقلابی و جوانانی با تجربه و انقلابی است که طی این 40سال گذشته کارهای زیادی انجام شده است.
 
در ادامه مدیر کل اداره راه وشهرسازی آستان همدان گفت: کل طول این محور 18 کیلومتر است که فاز اول آن به طول یک کیلومتر امروز آغاز به کار کرده است.
 
حسن ربانی ارشد افزود: اعتبار این پروژه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی است.
 
وی بیان کرد: این پروژه در راستای تقویت زیربناهای گردشگری و توسعه شهرستان، افزایش امنیت و سرعت طرح، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک محور انجام می شود.
 
ربانی ارشد عنوان کرد: 170 میلیارد تومان در حوزه راهها به جز راه آهن، در شهرستان نهاوند شاهکار دولت است که در این شهر اجرا می شودو پیمانکار این پروژه شرکت توژال بتن و کارفرما اداره کل راه و شهرسازی استان همدان است.
 
در ادامه با حضور استاندار آئین کلنگ زنی شهرک گلخانه ای علمدار در ۱۴هکتار باظرفیت سالانه۳هزار۵۰۰تن و اشتغالزایی۱۰۰نفربا اعتبار۴۵میلیارد ریال و پیش بینی درآمد ۱۶۰میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما