تازه های سایت

کد مطلب: 38378
28. مرداد 1398 - 8:57
فرماندار نهاوند گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه نیازمند تقویت است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نهاوند با اشاره به سالروز آزادی اسرا و بازگشت به میهن اسلامی، گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره و همه جا به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران‌ بوده و هستند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی اسرای ایران اسلامی، گفت: رزمندگان ایران اسلامی چندین سال با وجود تحمل شکنجه های ناجوانمردانه رژیم‌بعث عراق حاضر نشدند زیر بار ظلم و زور اجانب بروند و همین مهم موجب اقتدار ایران اسلامی شد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید مطالعه به عادت تبدیل تا فرهنگ آن در جامعه ایجاد شود، گفت: رشد آمار شرکت در جشنواره رضوی طی سالیان اخیر علامت خوبی برای فهم و درک شعور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم نهاوند است که امیدواریم این مهم در سال های آینده ضمن حفظ، تقویت شود.

وی افزود: ما به حوزه فرهنگ و کتابخوانی مدیونیم و هر اندازه بتوانیم به این مقوله توجه کنیم نتایج و ثمرات آن را در جامعه خواهیم دید.

۳.۵ درصد جمعیت همدان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز گفت: این جشنواره در چهارمین سال متوالی با هدف ارزش گذاری کتابخوانی و پیوند کتابخوانان مردم و مسولان، ارزش گذاری به حوزه فرهنگ کتابخوان ها و بصیرت افزایی و غیره برگزار می شود.

عاطفه زارعی گفت: درصدد افزایش ارتباط با کتابخوان ها و معرفی آنها در شهرستان های استان هستیم.

زارعی با بیان اینکه خدمات کتابخانه ها در جامعه شهری و روستاهای فاقد کتابخانه به خوبی ارائه شده است، گفت: ۳ و نیم درصد جمعیت استان همدان در این جشنواره شرکت داشته اند و شهرستان نهاوند با شرکت ۶ هزار و ۴۶۰ نفر رشد ۱۳درصدی در تعداد شرکت کننده ها داشته است.

دیدگاه شما