تازه های سایت

کد مطلب: 38366
27. مرداد 1398 - 8:08
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: جشن بزرگ غدیر با حضور امام جمعه اهل سنت پیرانشهر در پارک کوثر نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند ظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم جشن بزرگ غدیر با حضور امام جمعه اهل سنت پیرانشهر در پارک کوثر این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم تبیین حدیث غدیر به روایت اهل سنت و نقش ولایت در جامعه اسلامی است از برگزاری محفل انس با قرآن در بقعه امامزاده محمد(ع) و امامزاده مهدی(ع) و تعدادی از مساجد شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه بزرگ «از قربان تا غدیر» 

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت واقعه غدیر ‌و تبیین فلسفه آن برای نسل جوان چندین جلسه محفل انس با قرآن در دو امامزاده شاخص نهاوند و چندین مسجد شهر با حضور مبلغان روحانی برگزار شده و به سوالات پاسخ داده‌ می‌شود.

وی برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این عید عنوان کرد و گفت: به منظور گرامیداشت دهه ولایت مسابقه بزرگ فرهنگی با عنوان «از قربان تا غدیر» در سطح شهرستان برگزار شده که در جشن بزرگ غدیر نفرات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

ترکاشوند در پایان از برپایی کلاس‌های تابستانی خبر داد و گفت: امسال 6 پایگاه تابستانی با شرکت 240 جوان و نوجوان فعال بود که در این کلاس‌ها احکام و معارف، کلاس‌های هنری و قرآن آموزش داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما