تازه های سایت

کد مطلب: 38279
18. مرداد 1398 - 15:58

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی امروز در دنیا عزتمند و با اقتدار است و دشمنان با انواع نقشه ها در صدد توقف حرکت انقلاب اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان نخبه فرمودند؛ جوانان باید مسیر پیشرفت را بدون وقفه ادامه دهند چون نقش جوانان و نخبگان در شرایط تحریم و این همه مشکل تراشی دشمنان بسیار مهم است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه تمام سعی دشمن در ایجاد یاس است، گفت: دشمن درصدد ناامید کردن مردم است و با ایجاد شبهه و سیاه نمایی با استفاده از ابزارهای رسانه ای در این راه حرکت می کنند ولی باید با امید آفرینی و تحرک در مقابل دشمنان ایستاد.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب از هر دری وارد شدند تا ضربه بزنند ولی همیشه با هوشیاری مردم ناکام شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز به برکت خون‌ مطهر شهدا و با مقاومت مردم،انقلاب اسلامی در دنیا با اقتدار و عزتمند است و دشمنان نمی توانند این را قبول کنند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی در منطقه دست برتر را دارد و دشمنان به خوبی به قدرت کشورمان اعتراف می کنند و می دانند دیگر دوران تهدید و حمله نظامی به پایان رسیده است.

مغیثی گفت: امروز هر تهدیدی که متوجه کشور باشد با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی خنثی می شود و پاسخ متقابل به دشمنان داده میشود.

وی بیان کرد: دشمنان نمی توانند پیشرفت ها و اقتدار کشور را ببینند به همین دلیل مشکل ایجاد می کنند و تحریم می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز تنها راه‌ مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی در برابر آنها است چون انها فقط حرف زور را متوجه می شوند و نباید در مقابل انها عقب نشینی کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به هفته خبرنگار اشاره کرد و گفت: رسالت خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولان بسیار مهم‌ و اثر گذار است.

دیدگاه شما