تازه های سایت

کد مطلب: 38262
16. مرداد 1398 - 6:38
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند از افزایش ۳۱ درصدی مراجعان به درمانگاه تامین اجتماعی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، معصومه روزبهانی اظهار کرد: در چهار ماهه امسال 39 هزار و 565 نفر به پزشک عمومی درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 2 هزار و 816 نفر بوده‌ است افزایش بیش از 31 درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: طی مدت یادشده 104 هزار و 359 قلم دارو به ارزش 476 میلیون و 611 هزار تومان به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار گرفته‌ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 42 درصدی برخوردار بوده‌ است.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند از ارائه خدمات ویژه به بیماران مزمن خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی پرونده الکترونیک برای بیماران افراد به صورت ماهانه داروهای خود را به صورت کامل دریافت می‌نمایند و علاوه بر آن در راستای نظام ارجاع بیمارانی که نیازمند به خدمات تخصصی هستند به مراکز درمانی استان معرفی و برای آنها نوبت اخذ می‌شود.

وی انجام بیش از 14 هزار مورد انواع آزمایش را از جمله اقدامات این مرکز برای ارائه خدمات به مراجعین ذکر کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 974 نفر به آزمایشگاه این مرکز مراجعه کرده و 14 هزار و 85 مورد انواع آزمایش انجام دادند.

روزبهانی با بیان اینکه بخش پاراکلینیک از جمله قسمت‌های مهم درمانگاه در ارائه خدمت به بیماران است اضافه کرد: در قسمت پاراکلینیک طی چهار ماه گذشته مجموعاً به 9 هزار و 56 نفر خدمات لازم شامل 2 هزار و 9 نفر در بخش رادیولوژی، 2 هزار و 140 مورد انواع گرافی و 4907 مورد انجام نوار قلب و سر‌م‌تراپی ارائه شده‌ که رضایت خاطر مراجعین را در بر داشته‌ است.

وی از پیگیری برای جذب پزشک خبر داد و گفت: به منظور تکمیل خدمات این مرکز از خردادماه امسال یک نفر پزشک عمومی به پزشکان این واحد اضافه شد که خروجی آن افزایش تعداد پذیرش و کاهش مدت‌ زمان انتظار برای دریافت و خدمات درمانی بوده‌ است.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند به منظور جلوگیری از ارجاع برخی از مراجعین به مراکز درمانی خارج از شهرستان تمامی معاینات متقاضیان قبل از استخدام، بررسی انواع استراحت‌های پزشکی و تایید پروتز بیماران در این مرکز صورت می‌گیرد که این مسئله رضایت خاطر زیادی را در سطح شهرستان به دنبال داشته‌ است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما