تازه های سایت

کد مطلب: 38215
11. مرداد 1398 - 21:02
امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه از برگزاری مسابقات اسکیت بانوان و اقایان استان همدان در پارک لاله نهاوند در سالروز شهادت امام جواد(ع) انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند از برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی استان در پارک لاله نهاوند در سالروز شهادت امام جواد(ع) انتقاد کرد.

وی گفت:این اقدام ضد فرهنگی است متولیان برگزاری این مراسم چه کسانی بوده اند؟

امام جمعه نهاوند افزود: با متولیان این برنامه باید برخورد شود و باید نگران اینگونه برنامه ها بود چون این اقدام ضد فرهنگ است.

وی با بیان اینکه گزارش های زیادی از مردم در این خصوص رسیده که نشان می دهد عده ای در این مراسم عده ای کف و سوت می زنند که مسئولان باید در برگزاری مراسم ها مناسبت ها را مدنظر قرار دهند.

 پس از انتقاد شدید امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه

 مسابقات اسکیت استان همدان در نهاوند تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، در پی برگزاری مسابقات هیئت اسکیت استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند به دستور مهرداد سعدی نژاد ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ضمن توبیخ هیئت اسکیت شهرستان در خصوص بی توجهی به مناسبت های مذهبی از برگزاری ادامه مسابقات ممانعت کرد و دستور لغو مسابقات در شهرستان را صادر کرد.

 

دیدگاه شما