تازه های سایت

کد مطلب: 38113
31. تير 1398 - 9:53
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت:خانواده یک بیمار مرگ مغزی در شهرستان نهاوند، با رضایت خود اعضای وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت وگو با خبرنگار ما افزود:  صبح امروز -یکشنبه ۳۰ تیرماه- خانواده فاطمه سلگی، بیمار ۵۷ساله ساکن شهرنهاوند تعدادی از اعضای بدن آن مرحومه را اهداء کردند.

وی ادامه داد: اعضای اهدا شده مرحومه کلیه ها، کبدو تمام نسوج قابل پیوند این بیمار به بانک اهدای اعضا منتقل شده و به بیماران نیازمند پیوند داده می‌شود.
 
دارابی ضمن تسلیت و تشکر از خانواده سلگی و تقدیر از اقدام ایثارگرانه و انسان دوستانه آنان بیان کرد: غم از دست دادن عزیزان بسیار سخت و جانکاه است اما اهداء اعضا به بیماران نیازمند معامله معنوی با خداوند متعال بوده و اینگونه اقدامات از ایثار و فداکاری مکتب اهل بیت علیه السلام و آموزه های دینی سرچشمه می‌گیرد.
 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان نهاوند با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند در قرآن کریم نجات و جان بخشیدن یک‌ انسان در واقع جان بخشیدن به تمامی انسانها است، خاطرنشان کرد: با اهداء اعضای فرد متوفی به بیماران نیازمند، نامش در اذهان جامعه به نیکی ماندگار خواهد ماند.

دیدگاه شما