تازه های سایت

کد مطلب: 38101
30. تير 1398 - 8:06
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند گفت: با وجود گرمای هوا هیچ یک از روستاهای تابعه شهرستان نهاوند در وضعیت بحرانی قرار ندارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ابراهیم طاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش دما هیچ یک از روستاهای تابعه شهرستان نهاوند قطعی دائم آب نداشتند.

وی ادامه داد: اگر چه گاهی در برخی از روستاها به صورت مقطعی به علت سوختن پمپ یا علل دیگر قطعی موقت آب وجود داشت اما هیچ یک از روستاها تا این لحظه در وضعیت بحرانی قرار نگرفته‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند در خصوص کیفیت آب شهرستان نهاوند بیان کرد: خوشبختانه صد درصد منابع تولید آب در شهرستان سالم و بهداشتی است و برخی آلودگی‌های مقطعی گزارش شده مربوط به فرسودگی شبکه‌ها و مخازن هستند که با کلرزنی و تعویض شبکه در صدد جبران هستیم.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال 6 کیلومتری مجتمع آبرسانی گاماسیاب تصریح کرد: این بخش از پروژه که از دو ماه پیش کلید خورده است، هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام است و انتظار می‌رود با تأمین اعتبارات لازم تا پیش از ورود به فصل زمستان این فاز از پروژه نیز به طور کامل اجرا شود.

طاهری در خصوص پروژه‌های در دست انجام شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای راوند علیا و سفلی نیز شامل اجرای دو کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن و تحویل شبکه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: پروژه آبرسانی به روستای تپه یزدان نیز هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال تکمیل است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما