تازه های سایت

کد مطلب: 38070
22. تير 1398 - 8:42
رئیس هیئت بدمینتون نهاوند از کسب دو عنوان قهرمانی توسط دختران بدمینتون باز نهاوندی در رده های نونهالان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، خانم شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: این دور از مسابقه به مناسبت دهه کرامت در رده سنی نونهالان با ۲۳ شرکت کننده ودر رده سنی نوجوانان ۲۰ شرکت کننده از شهرهای همدان، رزن ،نهاوند و بهار و ملایر به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: آوا شهبازی و نیکا کیانی به ترتیب عناوین دوم و سوم رده نونهالان و در رده سنی نوجوانان نیز زهرا مالمیر، آوا شهبازی و متینا ظفری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت بدمینتون نهاوند، افزود: منتخبین این دیدار ها به مسابقات کشوری نونهالان و استعدادهای برتر که در مرداد و شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا کردند.

وی تصریح کرد: شهرستان نهاوند در این مسابقات دارای 4 بازیکن در رده نونهالان و 5 بازیکن در دره جوانان است که امیدواریم بتوانند هرچه شایسته تر احیاگر جایگاه بدمینتون نهاوند باشند.

 در پایان مسابقات استانی از بازیکن نونهال آوا شهبازی به مربگیری مریم رسالتی با توجه به رقابت های درخشان وی مورد تقدیر هیات استان همدان قرار گرفت.

دیدگاه شما