تازه های سایت

کد مطلب: 38047
20. تير 1398 - 7:21
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای از آسفالت راه روستایی محور نهاوند-دهفول با ۱.۴ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در حاشیه کلنگ زنی پروژه اصلاح و ساماندهی راه روستایی دهفول-نهاوند عنوان کرد: طی سال گذشته مجوز احداث، اصلاح و بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهاوند از جمله محور نهاوند - گیان به طول ۱۸ کیلومتر و سه راهی دهفول- برزول به فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه روستایی سه راهی دهفول-برزول به فارسبان در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار است، گفت: مابقی پروژه‌های راه روستایی نیز در حال اجرا است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره مندی جمعیت ۲۰ هزار نفری از این جاده، گفت: آسفالت این جاده موجب کوتاه شدن مسیر تردد اهالی این روستا و روستاهای همجوار به شهر نهاوند، افزایش درآمد کشاورزان و همچنین سهولت در جابجایی محصولات تولیدی کشاورزان حاشیه این جاده و کاهش حوادث جاده‌ای در محور نهاوند-فیروزان می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح، تعریض و زیرسازی این مسیر تعیین شده که با قیر و آسفالت آن پیش بینی می‌شود تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شود.

بهرام‌نیا بابیان اینکه این محور تا ۶ ماه آینده ساماندهی خواهد شد، گفت: در بحث ایجاد خدمات در روستا نیز سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یافت و شبکه آبراسانی روستا نیز تعوض شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱.۸ کیلومتر از نهر راج نیازمند ساماندهی است، گفت: این موضوع در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: روستای دهفول دارای ۱۵۰ منبت کار است که در این حوزه فعالیت دارند و طی سال گذشته خوشه مبل و منبت برای حمایت از این افراد تشکیل شد.

دیدگاه شما