تازه های سایت

کد مطلب: 38046
19. تير 1398 - 9:14
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با هماهنگی با هیئت امنای مساجد و با حضور مسئولان مشکلات مناطق مختلف شهر نهاوند به صورت هفتگی بررسی و رفع میشود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با هدف دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسئولان و جهت بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر نهاوند روز های یکشنبه مسئولان در مساجد با مردم دیدار می کنند.

وی اظهار داشت: در این طرح که با همکاری ادارات و همراهی امام جمعه شهرستان انجام‌میگیرد مشکلات مناطق مختلف توسط نمازگزاران مطرح و توسط مسئولان پاسخ داده میشود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این طرح به صورت هفتگی هر یک شنبه همزمان با نماز مغرب و عشا اجرا میشود و در طول ۳ هفته ای که اجرا شده بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه حضور مردم در بین مسئولان، بررسی مشکلات و رونق دادن به مساجد است و قطعا برکاتی خواهد داشت.

مرادی گفت: این طرح با هماهنگی سپاه، ارکان مساجد، اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی اجرا میشود و بعد از اجرا در چند مسجد درخواست هایی از دیگر مساجد برای اجرا در آن مناطق دریافت کرده ایم.

وی افزود: در این برنامه نماز مغرب و عشا توسط امام جمعه محترم شهرستان اقامه میشود و سپس مردم‌مشکلاتشان را مطرح و توسط مسئولان پیگیری میشود.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: این طرح باعث نزدیکی بیشتر مردم و مسئولان به یکدیگر میشود و از همه مسئولانی که در این برنامه حضور دارند و پاسخگوی مردم هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

دیدگاه شما