تازه های سایت

کد مطلب: 38042
19. تير 1398 - 8:48
رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های خوبی در شهرستان نهاوند در حال اجراست و در پارک‌ها و مساجد بیش از ۱۲ مستند با موضوع این هفته اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اکرم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن بر ضد جوانان و هجمه‌های زیادی که علیه اعتقادات به‌ویژه نسل جوان جامعه صورت می‌گیرد باید درزمینهٔ عفاف و حجاب فرهنگ‌سازی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب از آغاز این هفته برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع‌شده است و تا روز اجتماع بزرگ خانوادگی صیانت از حریم خانواده که ۲۱ تیر در نهاوند برگزار می‌شود این برنامه‌ها اجرا می‌شوند.

رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند افزود: با همکاری جمعی از بانوان شهرستان در حرکتی فرهنگی با حضور در میدان‌ها و مناطق مختلف شهرستان نهاوند بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین دختران و بانوان نهاوندی توزیع شد.

وی بیان کرد: این حرکت بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و امید است در سال‌های بعدی باشکوه بیشتری برگزار می‌شود چون اثرات خوبی داشته است.

 

 

حیدری گفت: در طول این هفته بیش از ۱۲ اکران مستند و فیلم با موضوع فرهنگ‌سازی درزمینهٔ عفاف و حجاب داریم که در پارک‌ها و مساجد و پایگاه‌های بسیج با استقبال مردم روبرو شده است.

وی بیان داشت: اکران کنندگان فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند در طول سال‌های برگزاری این جشنواره به‌عنوان اکران کننده برتر در کشور معرفی‌شده‌اند که افتخار بزرگی است و از این ظرفیت درراه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌شود.

رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند افزود: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۳۰۰ اکران در مناطق شهری و روستایی نهاوند داشته‌ایم و بیش از ۴ هزار نفر از این فیلم‌های با رویکرد انقلابی و بصیرت افزایی استفاده کرده‌اند.

وی گفت: در روز پنج‌شنبه که اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در شهرستان برگزار می‌شود در پارک آب‌نمای نهاوند با حضور علاقه‌مندان مستندی در این رابطه اکران می‌شود و پخش فیلم خواهیم داشت.

 

 

حیدری بیان داشت: در میدان مرکزی و پارک آب‌نمای نهاوند نیز ۸ غرفه با ارائه محصولات مربوط به حوزه عفاف و حجاب اقدام خواهند کرد و خانواده‌های نهاوندی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

وی افزود: در روز برگزاری اجتماع صیانت از حریم خانواده در نهاوند جوایز مسابقات کتاب‌خوانی که کتاب‌های آن روزهای قبل در بین دختران نهاوندی در سطح شهر توزیع‌شده است به برندگان اهدا می‌شود.

رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند در پایان از خانواده‌ها و بانوان نهاوندی دعوت کرد روز پنج‌شنبه در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب که ساعت ۱۸:۳۰ در میدان مرکزی (آب‌نما) نهاوند برگزار می‌شود حضور یابند.

 

دیدگاه شما