تازه های سایت

کد مطلب: 38030
17. تير 1398 - 8:23
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان زبانزد و تثبیت‌شده است، گفت: توقیف نفت‌کش ایرانی هیچ‌گونه وجاهت و محل قانونی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا ضمن محکوم کردن اقدام انگلیس در توقیف نفت‌کش ایرانی در تنگه جبل‌الطارق، اظهار داشت: هیچ‌گاه در مخیله آمریکا و هم‌پیمانانش نمی‌گنجد که جوانان ایران اسلامی به این درجه از تکنولوژی برسند که بتوانند پهپاد متجاوز دشمن را با استفاده از سامانه‌های بومی پس از چندین مرحله اخطار سرنگون کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام که یک کشور بر اساس برخی تحلیل‌ها اقدام به توقیف نفت‌کش ایرانی کند هیچ‌گونه وجاهت و محل قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و جوانانش همان‌هایی هستند که روزهای سخت و دشوار را با درایت و راهنمایی‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته‌اند، اضافه کرد: ایران در پاسخ به این موضوع باید با تدبیر و دوراندیشی که همواره مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند گام بردارد و به‌دوراز احساسات و با استفاده از ظرفیت دیپلماسی به این اقدام پاسخ دهد.

بهرام نیا با اشاره به توان دفاعی ایران اسلامی اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان زبانزد و تثبیت‌شده است لذا عده‌ای باید بدانند اگر به دنبال ایجاد ناامنی باشند قطعاً آن‌ها بازنده بازی خواهند بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: هرگونه برخورد نابخردانه دشمنان قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند./مهر

دیدگاه شما