تازه های سایت

کد مطلب: 38005
14. تير 1398 - 13:06
رئیس جهاد کشاورزی نهاوند گفت: احکام قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای نهاوند با حضور عوامل انتظامی اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طبق قانون احداث ساخت‌وسازها در اراضی کشاورزی ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود و گشت‌های اداره جهاد کشاورزی نهاوند نیز در این زمینه فعال هستند.

 وی اظهار داشت: هرگونه ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز قانونی از کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری مصوب سال 85 ممنوع و متخلفین به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی نهاوند ادامه داد: با توجه به بی‌توجهی و بی‌تفاوتی نسبت به چندین فقره اخطار کتبی و حضور گشت ۱۳۱ و کارشناسان جهاد کشاورزی نهاوند به مالکین، ولی آن‌ها مبادرت به ساخت‌وساز غیرمجاز نموده‌اند که مراتب به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان داشت: پس از طی مراحل قانونی، منجر به صدور احکام قطعی قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز واقع در اراضی کشاورزی شد که این احکام صادره با هماهنگی نهادهای قضایی و انتظامی اجرا شد.

خردمند گفت: حکم صادره مبین بر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای دهقان آباد چولک و حاجی‌آباد اجرا شد.

وی اظهار داشت: به اطلاع کلیه کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان نهاوند رسانده شده است که هرگونه ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز قانونی ممنوع و متخلفین به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس جهاد کشاورزی نهاوند در پایان گفت: برای برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیازمند کمک مردم هستیم و از آن‌ها درخواست داریم مراتب را به اداره جهاد کشاورزی نهاوند اطلاع دهند.

 

دیدگاه شما