تازه های سایت

کد مطلب: 38004
14. تير 1398 - 13:03
فرماندار نهاوند گفت: با برنامه ریزی و سازو کارهای در نظر گرفته شده، ساماندهی خیابان قیصریه نهاوند با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در حاشیه بازدید از بازار روز جدید نهاوند گفت: در یک ماه گذشته در بحث ساماندهی خیابان مرکزی، بازار روز و دست فروشان شهر نهاوند، اقدام ارزشمند و بزرگی انجام شده است که کم نظیر بوده است.

ناصری گفت: قطعا انجام هر کاری در شروع با نواقص و کمبودهای مواجه است، اما به مرور و با پیگیری و ارائه راهکارهای مناسب این نواقص برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه شغل دستفروشی یک شغل پذیرفته شده و قابل احترام است، چون تعدادی از این راه برای خانواده های خود رزق و روزی حلال فراهم می کنند، افزود: رعایت حقوق شهروندی نیز به همین اندازه برای ما دارای ارزش و قابل احترام است.

فرماندار نهاوند افزود: کسبه بازار روز نهاوند از درآمدی مناسب بهره مند هستند اما این بازار مشکلاتی مانند روشنایی ورودی، سرویس ایاب و ذهاب و سیستم گرمایشی دارند که این مشکلات با پیگیری مسئولان مربوطه طی هفته آینده برطرف خواهد شد.

مراد ناصری گفت: ادامه طرح ساماندهی خیابان قیصریه با قاطعیت انجام می شود تا به مطالبه برحق چندین ساله مردم نهاوند عمل کنیم.

دیدگاه شما