تازه های سایت

کد مطلب: 37946
6. تير 1398 - 18:40
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نهاوند با ۱۳ سراب از مزیت‌های برتر استان همدان است، گفت: مسئولان نباید به‌ سادگی از کنار این موضوع بگذرند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در حاشیه برگزاری شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: نهاوند با وجود دارا بودن ۱۳ سراب در مزیت‌های برتر استان همدان قرار نگرفته در حالی که سراب‌های نهاوند به‌عنوان پتانسیل گردشگری مطرح است.

وی با بیان اینکه خروجی این سراب ها کارکرد ملی دارد و باید متولیان و مسئولان امر نباید با بی توجهی و به‌سادگی از کنار این موضوع گذر بگذرند، گفت: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه سراب‌های نهاوند در بحث آب دارای کارکرد ملی است و در این خصوص توجه ویژه‌ای لازم است.

بهرام نیا ادامه داد: مقرر شده هیئتی برای بررسی کارشناسی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی نهاوند در این شهرستان حضور پیدا کرده و گزارش مکتوب آن را به شورای برنامه ریزی استان ارائه کنند.

وی همچنین افزود: شهرستان نهاوند دارای ۱۷۴ هکتار بافت فرسوده است که بخشی از آن در مناطق تاریخی نهاوند همچون محله دوخواهران و پای قلعه قرارگرفته که لازم است اعتباری در این خصوص برای تملک و تعیین تکلیف املاک این منطقه اختصاص یابد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات و آسیب‌های واردشده به برخی راه‌های روستایی، منازل و پل‌های ارتباطی روستاهای شهرستان نهاوند بر اثر سیل فروردین‌ماه، گفت: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته در جلسه فوق دستور ساخت و مرمت این موارد توسط معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه نیز صادر شد./مهر

دیدگاه شما