تازه های سایت

کد مطلب: 37929
4. تير 1398 - 8:41
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با حضور نیروهای بسیجی و متخصص و با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان طرح "بسیج همگام با کشاورز" در 80 روستای نهاوند اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در بازدید از روند اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" در یکی از روستاهای نهاوند گفت: هدف از اجرای این طرح انتقال دانش و علم دانش آموختگان رشته کشاورزی و کمک به کشاورزان زحمت کش شهرستان نهاوند است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند یک منطقه با پتانسیل کشاورزی زیاد است استفاده از این ظرفیت و کمک به کشاورزان باعث افزایش میزان سوددهی کشاورزان و تولید محصول بیشتر می شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این طرح به همت بسیج مهندسین و جهاد کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان انجام میگیرد و نتایج خوبی هم داشته است.

وی بیان داشت: این طرح در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر علمی کردن بخش کشاورزی و افزایش تولید در این بخش اجرا می شود.

مرادی گفت: با همکاری بسیجیان در این طرح هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی در مزرعه آموخته های کارشناسان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی بیان داشت: در این طرح توان علمی کشاورزان افزایش پیدا می کند و این آگاهی باعث ایجاد امنیت غذایی و تولید محصول بیشتر و با کیفیت ترمی شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی با اداره جهاد کشاورزی نهاوند 40 نیروی بسیجی در گروه های مختلف در این طرح مشارکت می کنند.

وی گفت: یک مرحله از اجرای این طرح با هدف مبارزه با آفات سن غلات و افزایش تولید بهینه گندم و جو دربیش از ۸۰ روستای سطح شهرستان نهاوند اجرا میشود.

 

دیدگاه شما