تازه های سایت

کد مطلب: 37894
30. خرداد 1398 - 22:41
استاندار همدان بابیان اینکه نهاوند شهری گردشگری است، گفت: عملیات اجرایی اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی کشور با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید سعید شاهرخی در مراسم آغاز عملیات اجرایی اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی که باحضور وزیر راه وشهرسازی برگزار شد، گفت: استان همدان با وحدت و همدلی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه با همت همگانی و وحدت همه مجموعه ها؛ استان همدان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: امروز در نهاوند و در بخش راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی شروع شد.

وی گفت: عملیات اجرایی اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی به طول ۲۳ کیلومتر با ۱۷۰ میلیارد اعتبار آغاز شد و با سرعت پیش خواهد رفت.

شاهرخی گفت: در گذشته ایستگاهی در فیروزان احداث شد اما بخشی از مردم از این مهم بی بهره بودند و برخی نیز باید ۸۰ کیلومتر را برای رسیدن به این ایستگاه طی می کردند که همین مسایل سبب شد عملیات اجرایی اتصال شهرستان نهاوند به شبکه ریلی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه نهاوند شهری گردشگری است و توسعه زیرساخت ها مورد توجه است، گفت: راه آهن امری مهم برای توسعه اقتصاد شهرستان نهاوند است.

دیدگاه شما