تازه های سایت

کد مطلب: 37886
30. خرداد 1398 - 10:14
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی ۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ادامه شبکه فاضلاب شهر نهاوند خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در بازدید از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان نهاوند اظهار کرد: متأسفانه طی سال های گذشته با توجه به رشد جمعیت در برخی مناطق شهری نهاوند شاهد مشکل در بخش آبفا بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات در درست رفع است.

وی با اشاره به قول رفع مشکل افت فشار آب و شبکه‌گذاری فاضلاب شهری در کوی امام حسن (ع) منطقه فرمانداری، گفت: در حال حاضر در این منطقه از ارتفاعات مشرف ۹۰۰ متر لوله گذاری برای تقویت فشار شبکه آب شرب در حال انجام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شبکه‌گذاری کوی امام حسن (ع) نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر اقدامات ابتدایی اجرایی برای آغاز شبکه‌گذاری انجام‌شده و امیدواریم دو مشکل مطرح‌شده تا پایان سال با بهره‌برداری از این طرح‌ها مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه طی سال گذشته در بحث فاضلاب شهری در نهاوند انقلاب صورت گرفت، گفت: سال گذشته با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت مسئولین ارشد کشور مبلغ ۹ میلیارد تومان برای ساماندهی شبکه فاضلاب شهر نهاوند جذب شد.

بهرام نیا افزود: برای تداوم فعالیت این بخش در سال جاری نیز ۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده‌شده تا کارها با سرعت صورت بگیرد.

وی گفت: با بهره‌برداری از پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب در کوی امام حسن (ع) ساکنین منطقه فرمانداری نهاوند از خدمات فاضلاب شهری بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاه شما