تازه های سایت

کد مطلب: 37871
28. خرداد 1398 - 8:43
شهردار گیان با بیان اینکه در حال رایزنی با پیمانکار جهت نصب دوربین مداربسته در سراب گیان هستیم، گفت: سراب گیان برند ملی است و نیازمند اعتبارات ملی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی جلالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمات در سراب گیان نیازمند اخذ مجوز بکارگیری نیرو و حمایت سایر دستگاههای متولی گردشگری و .... است.

وی گفت: با توجه به عدم زیر ساخت ها در شهر و سراب گیان و تامین اعتبارات لازم باید توجه به شاخصه های گردشگری، جمعیتی و عدم توسعه یافتگی تغییر کند.

جلالی افزود: اعتبارات لازم به سراب گیان به موقع تزریق نشد و مبالغ موجود هم کفاف ایجاد زیر ساختها لازم در جهت رفع دغدغه مردم را نمی دهد هرچند تلاش فرماندار ستودنی بود و این اقدامات انجام شده از جمله ایجاد روشنایی، تامین امنیت، آبرسانی، احداث آلاچیق و سکو و ....... تاثیر بسزایی درجذب گردشگر داشته است.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی با پیمانکار جهت نصب دوربین مداربسته در سراب گیان هستیم، گفت: سراب گیان برند ملی است و نیازمند اعتبارات ملی می باشد.

وی همچنین از تخفیف ۴۰ درصدی عوارض شهرداری گیان برای بافت های فرسوده خبر داد.

شهردار گیان گفت: برای تقویت  انگیزه همشهریان گیانی در نوسازی بافت های فرسوده، درخواست 40 درصد تخفیف عوارض پروانه ساختمانی مورد موافقت شورا و کمیته تطبیق فرمانداری قرار گرفته است.

 جلالی افزود: بر همین اساس هم از همشهریان گیانی درخواست می شود تا حداکثر یکماه برای این استفاده از این فرصت به شهرداری گیان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما