تازه های سایت

کد مطلب: 37805
22. خرداد 1398 - 9:33
فرماندار نهاوند بر لزوم هدایت دست‌فروشان به بازار روز نهاوند تاکید کرد و گفت: ساماندهی دست فروشان از مطالبات اصلی مردم نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه شورای ترافیک نهاوند با اشاره به اجرای قانون در راستای احقاق حقوق مردم، گفت: سد معبر یکی از معضلات شهری نهاوند از گذشته تاکنون بود که خوشبختانه با همراهی و بسیج امکانات نهاوند طی چند روز گذشته رفع آن به اجرا گذاشته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب کاهش حجم ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر شده است، گفت: رفع سد معبر مطالبه عمومی مردم و از طرفی هم قانون است لذا از کسبه خیابان ها تقاضا داریم ابتدا به خود سپس به خواسته مردم احترام بگذارند چراکه این مهم در آینده نه‌چندان دور موجب توسعه نهاوند خواهد شد.

ناصری با اشاره به اجرای این طرح در گام نخست در خیابان سعدی نهاوند گفت: رفع هر آنچه موجب کند شدن ترافیک شهری، نقض حقوق شهروندی و همچنین زوائد بصری در شهرستان باشد طی جلسات آینده این شورا در دستور کار است چراکه مردم باید آرامش و امنیت را در خیابان‌ها بیش‌ازپیش احساس کنند.

وی افزود: هدف سامان دادن به وضعیت خیابان سعدی با هدایت دست‌فروشان به بازار روز نهاوند است بنابراین تقاضا داریم با توجه به کرایه حداقلی که شهرداری برای استفاده از این بازار در نظر گرفته دست فروشان به این بازار منتقل شوند و برای خانواده خود کسب درآمد کنند.

فرماندار نهاوند از اجرای طرح پیاده راه شدن خیابان سعدی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اکنون فرصت برای بررسی و اجرای پیاده راه شدن خیابان سعدی فراهم‌شده که شهرداری نیز در این زمینه موظف است هر آنچه در توان دارد اجرا کند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن ساعت تخلیه بار در معابر شهری، گفت: متأسفانه امروز مردم و تاکسی‌دارها از روند موجود گلایه‌مند هستند و شهرداری و شورای شهر برابر قانون و هماهنگی با اصناف باید ساعت معینی برای تخلیه بار توسط کسبه در نظر بگیرند./مهر

دیدگاه‌ها

بل بنم شی ما .

دیدگاه شما