تازه های سایت

کد مطلب: 37743
15. خرداد 1398 - 8:47
با حضور مردم مؤمن و متدین شهرستان نهاوند نماز عید سعید فطر صبح امروز در مصلا این شهرستان باشکوه خاصی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عید سعید فطر عید بندگی و عبودیت الهی است و در این روز مردم مؤمن و خداجوی شهرستان نهاوند در پایان یک ماه عبادت و روزه‌داری پاداش بندگی و عبودیت و اخلاص خود را از درگاه حق‌تعالی دریافت می‌کنند.

 قشرهای مختلف مردم باایمان شهرستان نهاوند از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در مصلا نماز جمعه این شهرستان نماز عید سعید فطر را به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه این شهرستان اقامه کردند.

امام‌جمعه نهاوند در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: عید فطر، عید بندگی و عبادت است و مؤمنانی که این‌یک ماه را روزه گرفتند به شکرانه این ماه نماز عید فطر را باشکوه اقامه می‌کنند.

وی گفت: در این یک ماه مؤمنان از قیدوبند شیطان دور بودند و با انجام فرمان الهی اجر و ثواب کم‌نظیری برای خود ذخیره کردند.

مغیثی افزود: کسانی که در این‌یک ماه روزه گرفتند به‌طورقطع دست‌خالی از درگاه خداوند برنخواهند گشت و خداوند خیرات و برکات خود را بر آن‌ها نازل خواهد کرد.

وی بیان داشت: درواقع نماز عید فطر نوعی شکر گذاری بابت توفیقی است که خداوند در ماه رمضان نصیب بندگان کرده است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: خوشا به حال کسانی که در ماه رمضان از برکات و ثواب این ماه پربرکت بهره بردند و این عید برای آن‌ها بسیار شیرین و گوارا است.

علاوه بر مصلا، مردم متدین نهاوند مراسم اقامه نماز عید سعید فطر را در مناطق شهری و روستایی این شهرستان باشکوه خاصی اقامه کردند.

دیدگاه شما