تازه های سایت

کد مطلب: 37719
13. خرداد 1398 - 11:04
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با هوشیاری ماموران پاسگاه دهفول نهاوند 3 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توقیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،سرهنگ شا احمد ساکی فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامي کلانتري 12و پاسگاه دهفول شهرستان نهاوند حين کنترل محورهاي مواصلاتي، 3دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کردند.

وی افزود: در بازرسي های صورت گرفته از این خودروها، 6 دستگاه ماشين لباسشويي و یک دستگاه کولرگازي قاچاق کشف و 3 متهم در اين خصوص پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند اظهار داشت:ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان بيش از 600 ميليون ريال برآورد شده است

وی گفت:از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی نهاوند همچنین گفت: نمایشگاه های خودرو واقع در بلوار شاهد که اقدام به سد معبر می کنند و برای رفت و آمد مردم مزاحمت ایجاد می کنند با حکم قضایی پلمپ می شوند.

 ساکی از نصب تابلو پارک ممنوع حمل با جرثقیل در بلوار شاهد نهاوند توسط شهرداری خبر داد و افزود: پلیس با هر گونه اقدام غیر قانونی و تخلف که آسایش و امنیت مردم را تهدید کند برابر قانون با قدرت برخورد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما