تازه های سایت

کد مطلب: 37710
12. خرداد 1398 - 17:21
سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: خبر زورگیری اوباش و اقدام به ضبط اموال مسافران اتوبوس تهران- نهاوند در محدوده ملایر دروغ و بی اساس است چون درگیری دیشب اتوبوس نهاوند درگیری شخصی بوده و به مسافران ارتباطی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شب گذشته اتوبوس تهران به نهاوند در حالی که در جاده ملایر - نهاوند در حال حرکت است و دقایقی هم از بامداد روز یک شنبه ۱۲ خرداد ماه گذشته است توسط چند نفر مورد تهدید و مزاحمت قرار میگیرد به نحوی که راننده مجبور به توقف می شود که این موضوع با اطلاع و حضور به موقع پلیس مدیریت می شود.

پس از این اتفاق در برخی خبرها در فضای مجازی موضوعی در مورد زورگیری و سرقت منتشر شد که در این ارتباط حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام داشت: خبر زورگیری از مسافرین اتوبوس نهاوند در ورودی شهر ملایر صحت نداشته و تکذیب میشود .

وی افزود: اتوبوس مذکور در میدان استقلال ملایر قصد سوار کردن مسافرین خارج از روال قانونی را داشته که تعدادی از رانندگان اتوبوس برای سوار کردن مسافر درگیر میشوند و اصلا موضوع زورگیری صحت نداشته و صرفا درگیری برای سوار کردن مسافر بوده است .

 بشری گفت: بیان برخی موضوعات بدون ذکر منبع خبر صرفا موجب تشویش اذهان عمومی و موجبات کاهش احساس امنیت در جامعه را فراهم میکند و انتظار داریم افراد در انتشار اخبار نهایت دقت را بنمایند.

*** زورگیری اوباش و ضبط اموال مسافران اتوبوس نهاوند کذب است

سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر نیز در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: خبر زورگیری اوباش و اقدام به ضبط اموال مسافران اتوبوس تهران- نهاوند دروغ و بی اساس است.

وی در مورد حادثه ای که شب گذشته برای اتوبوس تهران- نهاوند در حوزه استحفاظی شهرستان ملایر اتفاق افتاده است، گفت: راننده و شاگرد راننده اتوبوس تهران- نهاوند از چند روز قبل با راننده و شاگرد اتوبوس همکار خود در شهر ملایر اختلاف و مسائل شخصی داشته اند که در نهایت موجب به درگیری فیزیکی در ترمینال جنوب تهران می شود.

وی ادامه داد: طرف درگیری که ملایری هستند شب گذشته هنگام پیاده کردن مسافر در ملایر مجددا با چند نفر از دوستان خود با راننده و شاگرد راننده نهاوندی درگیر می شوند و این درگیری ربطی به مسافران داخل اتوبوس نداشته است.

فرمانده انتظامی ملایر با تکذیب زور گیری از مسافران بیان کرد: طرفین درگیری شناسایی و  دستورات قضایی نیز اخذ شده است و تا ساعتی دیگر افراد متهم دراین درگیری دستگیر می شوند.
 
*** دادستان انقلاب و عمومی شهرستان ملایر نیز گفت: خبر منتشر شده در برخی کانال ها در مورد زور گیری اتوبوس نهاوند- تهران اصلا صحت ندارد

 سعید احمدی فر در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، با تکذیب خبر برخی کانال های فضای مجازی در مورد زورگیری در اتوبوس تهران - نهاوند در ملایر، گفت: درگیری دیشب اتوبوس نهاوند درگیری شخصی بین راننده و شاگرد راننده دو اتوبوس نهاوندی و ملایری بوده که درگیری اولیه آن چند روز پیش در ترمینال جنوب تهران اتفاق افتاده و درگیری دوم هم شب گذشته هنگام پیاده کردن مسافر در ملایر رخ داده است.

احمدی فر با اینکه این درگیری به مسافران ربطی نداشته و خبر زور گیری اصلا صحت ندارد، افزود: دستورات قضایی این پرونده صادر شده است و افراد مرتبط دستگیر و با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما