تازه های سایت

کد مطلب: 37698
10. خرداد 1398 - 14:33
امام‌جمعه نهاوند گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کشور با حضور گسترده مردم حاوی این پیام مهم است که معامله قرن شکست‌خورده است و مقاومت تا آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس نشان داد که مردم مسلمان ایران اسلامی همواره یاور مظلومان و دشمن ظالمان هستند.

وی اظهار داشت: مردم نشان دادند که آزادی قدس همیشه مسئله اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها از ملت فلسطین و مقاومت حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور پرشور و بااقتدار مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر به سردمداران کفر و سازشکاران نشان داد که موضوع موسوم به معامله قرن شکست‌خورده است و مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف است.

وی بیان داشت: دشمن صهیونیستی در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر دست به جنایت می‌زند و آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه نیز در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند و دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا هستند.

مغیثی گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز موجب دلگرمی مردم فلسطین و محور مقاومت می‌شود و معادلات استکبار جهانی و برخی کشورهای عربی منطقه را برهم می‌زند.

وی بیان داشت: همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد و دشمنان اسلام شکست خواهند خورد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: روز جهانی قدس روز نمایش وحدت، پایداری، مقاومت و استکبارستیزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی است.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها در طول سال‌هایی که رژیم نامشروع صهیونیستی دست به جنایت زده است همواره حامی آن‌ها بوده است و در کشتار مردم مظلوم فلسطین دخالت دارد و از طرف دیگر با حمایت از سعودی‌ها در به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن مشارکت می‌کند.

مغیثی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا باهدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و فراموش‌شدن مسئله قدس در سال‌های اخیر گروه‌های تکفیری را به جان مردم مسلمان منطقه انداختند که با ورود کشورمان و با رشادت‌های محور مقاومت داعش از بین رفت و دشمنان شکست خوردند.

وی افزود: بعد از شکست داعش آمریکایی‌ها برای خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها اقداماتی کردند و باکارهایی مانند انتقال سفارت و موضوع معامله قرن درصدد هستند هرچه بیشتر امنیت صهیونیست‌ها را تأمین کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها در منطقه تقویت محور مقاومت است چون رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست از مقاومت را تجربه کرده است و می‌داند که مقاومت در مقابل تهدیدات بااقتدار جواب می‌دهد همان‌طور که در هفته‌های اخیر نیز این کار را انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما