تازه های سایت

کد مطلب: 37687
9. خرداد 1398 - 10:50
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه هدف از معامله قرن فراموشی مسئله قدس و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، گفت: معامله قرن یقیناً با حضور مردم و ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس محکوم‌به شکست است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دوراندیشی امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نشان‌دهنده اهمیت مسئله قدس به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه با حمایت از جنایت‌های صهیونیست‌ها حق قانونی مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده‌اند که در این شرایط مردم آزاده جهان برای کمک به آرمان قدس شریف همه‌ساله در روز جهانی قدس راهپیمایی باشکوهی برگزار می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان در جمع اساتید فرمودند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مهم‌تر از هرسال است به‌این‌علت که امریکا و هم‌پیمانانش در منطقه در حال انجام معامله قرن هستند.

وی ادامه داد: معامله قرن به این معنا است که کشورهای مرتجع منطقه کاری به مسئله فلسطین و قدس نداشته باشند و آمریکا هم آن‌ها را بر سر قدرت نگه‌دارند و از جنایاتشان در حق مردم مظلوم منطقه صرف‌نظر کند.

مغیثی گفت: برای مقابله با این توطئه شیطانی امسال باید گسترده‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و نگذاریم این معامله ننگین قرن که برعلیه اسلام و مسلمین و قدس شریف است، محقق شود.

وی بابیان اینکه قادر به جلوگیری از معامله قرن با حضور خود هستیم، اظهار داشت: همان‌طور که آمریکا داعش را به وجود آورد تا انقلاب را از بین برد و انقلاب اسلامی وارد شد و داعش را از بین برد؛ این معامله قرن هم یقیناً با حضور مردم و ملت‌های مسلمان محکوم‌به شکست است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور گسترده مردم روزه‌دار ایران اسلامی در کنار مردم آزاده جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را برای صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی آن‌ها دارد که مسئله قدس هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و مردم ظلم‌ستیز ایران اسلامی تا آزادی فلسطین از دست صهیونیست‌ها از مردم ستمدیده فلسطین حمایت می‌کنند.

وی بیان داشت: 70 سال است که اسرائیل در حال جنایت است و مسلمانان هم در حال دفاع هستند و هدف از این معامله قرن نیز تمام کردن موضوع قدس به نفع صهیونیست‌ها و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است تا کشورهای مرتجع منطقه نیز به‌راحتی با صهیونیست‌ها رابطه برقرار کنند.

مغیثی گفت: آمریکایی‌ها در معامله قرن می‌خواهند سرپوش بگذارند بر جنایات رژیم‌های مرتجع در منطقه و از کشتار آن‌ها چشم‌پوشی کنند مانند کشتار مردم یمن و گردن زدن چندین نفر در عربستان که نه آمریکایی‌ها و نه مجامع مدعی حقوق بشر هیچ اعتراضی نکردند.

وی افزود: استکبار جهانی می‌خواهد مسئله فلسطین را تمام کنند تا صهیونیست‌ها به‌راحتی با کشورهای منطقه ارتباط برقرار کنند و به جنایاتشان ادامه دهند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با دعوت از مردم انقلابی نهاوند برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پیروزی مظلومان در مقابل ستمگران وعده قران است و همان‌طور که امام راحل و مقام معظم رهبری نیز فرمودند انشا الله قدس شریف از دست غاصبان و صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما