تازه های سایت

کد مطلب: 37672
8. خرداد 1398 - 3:43
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش محموله‌ها ۴۰۰ میلیون ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش خزل با رصد دقیق اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و هر ۲ خودروی مذکور را توقیف کردند.

وی همچنین تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد ۶ دستگاه کولر گازی ۱۲ هزار قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تعداد ۲ نفر متهم در این خصوص دستگیر شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

 ساکی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بابیان اینکه یکی از مهمترین عناصر و اهرم‌های تقویت توانمندی‌های پلیس در حوزه‌های مختلف از جمله همین حوزه یعنی مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، مشارکت‌های خودجوش مردمی است، گفت: شهروندان باید هرگونه اخبار و اطلاعات در حوزه‌های مختلف جرم را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما