تازه های سایت

کد مطلب: 37661
7. خرداد 1398 - 9:19
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: توسط اورژانس هوایی دو کودک از پد بالگرد بیمارستان شهید قدوسی نهاوند به بیمارستانهای همدان و کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در 48 ساعته گذشته و طی دو سورت پرواز اورژانس هوایی از پد بالگرد بیمارستان قدوسی نهاوند دو کودک به بیمارستانهای شهرهای اطراف اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در اولین ماموریت یک نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان آیت الله علیمرادیان به علت "فتق دیافراگماتیک" توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان کرمانشاه انتقال یافت.

دارابی گفت: در ماموریت دوم نیز یک کودک 3 ماهه به دلیل "تاکی پنه و پنومونی" توسط اورژانس هوایی به بیمارستان بعثت همدان انتقال داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند همچنین گفت: در هفته گذشته نیز یک کودک 4 ساله نهاوندی توسط اورژانس هوایی به علت غرق شدگی در آب به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

وی گفت: در طول مدت راه اندازی پد بالگرد امداد هوایی بیمارستان شهید قدوسی بیش از ۲۰ نفر از همشهریان برای ادامه درمان به بیمارستان های اطراف اعزام شدند و جانشان نجات یافته است.

دارابی اظهار داشت: پد اورژانس هوایی این بیمارستان استانداردترین و ایمن ترین  پد بالگرد در سطح بیمارستانهای استان همدان است.

وی در پایان گفت: برای نجات جان شهروندان در صورت نیاز با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی همدان بالگرد امداد هوایی به شهرستان نهاوند اعزام میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما