تازه های سایت

کد مطلب: 37652
2. خرداد 1398 - 8:15

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس در اجرای این طرح گفت : از اهداف مهم طرح ایجاد انس بیشتر دانش آموزان با خانواده و مساجد و تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان و ارتقای  سطح بینش سیاسی و اجتماعی آنها است .

سرهنگ مرادی گفت : این طرح حلقه اتصال خانواده مسجد و مدرسه است که قرار است این حلقه اتصال با مسجد از طریق مدیران و سرگروه های محترم ایجاد شود .

وی افزود : نقش مدیران در اجرای هرچه بهتر این طرح ‌در جهت تربیت نیروی جوان مومن انقلابی پای کار خیلی مهم است و می‌تواند زمینه را برای همکاری سرگروه ها ایجاد نماید .

مرادی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد : مقام معظم رهبری به موضوع جوان و مسئولیت دادن به آنان تأکید ویژه ای دارند که قرار است این طرح شهید محمدی در راستای تربیت مدیران آینده برای تمدن سازی و تداوم انقلاب اسلامی کمک کنند .

در ادامه ی این جلسه رؤسای آموزش و پرورش نهاوند و خزل با تأکید بر اهمیت و اثربخشی طرح شهید بهنام محمدی تصریح کردند که آموزش و پرورش در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح آمادگی دارد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد

دیدگاه شما