تازه های سایت

کد مطلب: 37626
3. خرداد 1398 - 13:57
امام جمعه نهاوند بابیان اینکه عملکرد شورای فرهنگ عمومی نهاوند ضعیف است، گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی نهاوند خروجی مناسبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند در سال جاری ضمن ابراز گلایه از نحوه برگزاری و نبود جدول زمان بندی برای تشکیل جلسات این شورا، گفت: متأسفانه جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت ماهانه برگزار نمی‌شود و مصوبات جلسه بدون خروجی است که بنده از روند برگزاری این جلسات راضی نیستم.

وی با تاکید بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی در هویت بخشی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی جامعه گفت: استفاده از فرصت‌های مردمی در شواری فرهنگ عمومی ضروری است و این شورا باید به دنبال مسائل فرهنگی باشد نه اینکه امور اجرایی را اولویت بداند.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: اوضاع نهاوند در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مسائل اخلاقی مطلوب نیست و این موضوع به عملکرد ضعیف این شورا بر می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق اجتماعی تصریح کرد: اخلاق سالم باعث بقای جامعه می‌شود بنابراین باید به دنبال خروجی مصوبات این شورا و عملیاتی کردن آن باشیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: حضور اعضای اصلی دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی در این سطح در کنار یکدیگر فرصت بسیار مغتنمی محسوب می‌شود و باید در راستای ترویج فرهنگ عمومی جامعه تلاش شود.

دیدگاه شما