تازه های سایت

کد مطلب: 37599
1. خرداد 1398 - 18:07
مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان گفت: مراسم ویژه ۱۹رمضان که مصادف با نخستین شب از لیالی قدر و ضربت خوردن حضرت علی(ع) است زنده از شبکه استانی همدان روی آنتن می رود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی دهقان نیری، مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان اظهار داشت:نهاوند ظرفیت های خوبی برای رسانه دارد به همین خاطر برنامه زنده شبکه استانی صداوسیمای همدان در نخستین شب قدر مصادف با ضربت خوردن حضرت علی(ع) از مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند به روی آنتن می رود.

وی گفت: نهاوند یکی از شهرستانهای تاریخی و مذهبی استان همدان است که به دروازه ورود اسلام معروف است و نخستین بار صدای اذان از این شهرستان به گوش ایرانیان رسید.

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان افزود: هماهنگی های لازم با ستاد اقامه نماز جمعه و دیگر ادارات  و نهادهای مسئول برای باشکوه برگزار شدن این مراسم انجام گرفته است.

دهقان نیری اظهار داشت: در یک سال گذشته هم از دو مستند فاخر گاماسا و آن ۶نفر در نهاوند، به صورت زنده از شبکه همدان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی رونمایی شد.

وی بیان کرد: همچنین ۳مستند ۳۰ دقیقه ای با موضوع شهیدان قیطاسی شهدای روستای دره ابراهیم و پیرغلام عشق که ساخت علی کاظم نادری مستند ساز نهاوندی مقیم تهران بود از شبکه استانی همدان پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان  گفت: در یک سال گذشته به جز اخبار روزمره نهاوند که هر روز در بخش های خبری صدا و سیما پخش می شود برنامه های مختلفی از واحد های تولیدی نهاوند و مشکلات مردم این شهرستان از صداوسیمای همدان پخش شده و در مناسبت های دیگری مانند ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و ۲۲بهمن نیز به صورت ارتباط زنده موبایلی برنامه های  نهاوند پخش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما