تازه های سایت

کد مطلب: 37562
27. ارديبهشت 1398 - 14:56
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه جنگ ما با آمریکایی ها جنگ اراده ها است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در مقابل آمریکیی ها است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به شکست‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی گفت: هر جا که در مقابل دشمنان و تهدیدات آن‌ها مقاومت و ایستادگی کردیم موفق شدیم دشمن را شکست دهیم.

وی اظهار داشت: دشمنان به هر دری زده‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی همواره با مقاومت مردم ایران اسلامی مواجه شده‌اند و ناامید شدند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به یکی از نتایج مقاومت افزود: امروز دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها از مقاومت شکست‌های سختی خورده‌اند چون آن‌ها با تجهیز تروریست‌های تکفیری اهداف شومی در سر داشتند ولی الآن به اذعان خودشان با میلیاردها دلار هزینه در منطقه چیزی عایدشان نشده است.

وی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان نکات مهم و ارزشمندی در مورد مقاومت در مقابل دشمنان ایراد فرمودند و اعلام کردند گزینهٔ قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است.

مغیثی گفت: در مقابل دشمنی مانند آمریکا که مدام در حال نقشه کشیدن و طراحی است صحبت از مذاکره قابل‌قبول نیست چون آن‌ها با اصل انقلاب مخالف هستند و غیرقابل‌اعتماد هستند.

وی عنوان کرد: این تهدیداتی هم که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند فقط جنبه روانی دارد چون آن‌ها از قدرت ما به‌خوبی اطلاع دارند و رهبری انقلاب نیز فرمودند جنگ نخواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: هرچه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم دشمن وادار به عقب‌نشینی خواهد شد و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما