تازه های سایت

کد مطلب: 37545
26. ارديبهشت 1398 - 8:13
فرمانده سپاه نهاوندگفت: مثلث شوم عبری، عربی و غربی به دنبال ایجاد شکاف و سواستفاده از فضای مجازی و احساسات جوان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی  فرمانده سپاه نهاوند در نخستین نشست همایش فعالان فضای مجازی شهرستان نهاوند اظهار داشت: دشمن و پیاده نظام آن‌ها به دنبال ایجاد الگوی غربی به جای اسلامی، تضعیف جایگاه رهبری و ناکارآمد قلمداد کردن مسئولان و نفوذ فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها هستند.

وی گفت: فضای مجازی در شهرستان نهاوند فضایی انقلاب و  بر ضد فعالیت‌های فرهنگی دشمن است و محتوای تولید شده در کانال‌های نهاوند مثبت و امید بخش می‌باشد.

مرادی  افزود: اقدامات موثر مسئولان و  مشکلات مردم را مطرح کنید و در برابر دشمنان انقلاب و مردم آرایش جنگی بگیرید و ترفند‌های آن‌ها را خنثی کنید.

همچنین در این همایش سید هادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند بیان کرد: در طول تاریخ، خبر و اطلاعرسانی مهم بوده و در روزگار فعلی ما به فضای مجازی رسیده است.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی باید و نباید‌های زیادی وجود دارد و امروز در کشور ما نظر‌های گوناگونی وجود دارد که فضای مجازی تهدید است یا فرصت که باید به درستی مدیریت شود.

مصطفوی تاکید کرد: در شهرستان نهاوند کمپین و انجمن حمایت از فعالان فضای مجازی در مورد کسانی که فعالیت می‌کنند تشکیل شود.

وی افزود: شما به عنوان مدیر یا ادمین کانال در فضای مجازی باید نسبت به درج خبر بدون ذکر منبع خودداری کنید چون شما منبع خبر مخاطبان خود هستید.

دادستان نهاوند بیان کرد:متاسفانه تعدادی از کانال‌ها در فضایی مجازی خبر‌های کانال‌های معاندنظام بدون مطالعه آن منتشر می کنند که برای مدیران کانال تبعاتی دارد و دشمن از این فضا به دنبال سو استفاده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما