تازه های سایت

کد مطلب: 37497
20. ارديبهشت 1398 - 10:53
120 معلم بازنشسته و نمونه نهاوند تجليل شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با آخرین روز هفته معلم مراسم تجلیل از 9 معلم نمونه سال جاری و 106 معلم بازنشسته سال 97 در کانون شهید باهنر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: در هفته معلم به منظور قدردانی از زحمات معلمان و تجلیل از مقام شامخ آنها 20 عنوان برنامه برگزار شد.

علیرضا غلامی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و پس از ارسال پرونده همکاران داوطلب به استان پنج معلم نمونه استانی و چهار معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شد.

وی افزود: سال گذشته نیز 106 معلم به افتخار بازنشستگی نائل آمدند که امروز این مراسم به پاس زحمات 30 ساله آنها تشکیل شده است.

در این مراسم نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز گفت: مقام معلم و علم و دانش از چنان جایگاهی برخوردار است که همه جامعه خود را مدیون معلمان می دانند.

حسن بهرام‌نیا افزود: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا جامعه به پاس تلاش و از خود گذشتگی معلمان از جای برخاسته و احترام خود را نسبت به تعلیم‌دهندگان نسل آینده ادا کند.

وی افزود: در دین مبین اسلام معلم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که خداوند خود را «معلم» معرفی کرده و حقایق و صراط مستقیم را به انسانها نشان داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نقش معلمان را در شرایط امروز بسیار حساس عنوان کرد و افزود: امروز معلمان نقش مهمی در رابطه با انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان و نوجوان و توسعه علمی کشور دارند که در این زمینه باید به وظایف خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما