تازه های سایت

کد مطلب: 37428
11. ارديبهشت 1398 - 17:29
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: چهار بانوی ورزشکار کشتی آلیش نهاوند موفق شدند در مسابقات انتخابی استان مقام اول را به دست اورده و به مسابقات کشوری راه یابند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد اظهار کرد: چهار بانوی ورزشکار کشتی آلیش نهاوند موفق شدند در مسابقات انتخابی استان مقام اول را به دست اورده و به مسابقات کشوری راه یابند.

وی افزود: مسابقات انتخابی کشتی آلیش بانوان استان به مدت دو روز در شهر همدان برگزار شد و 6 نفر از ورزشکاران شهرستان نیز در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در رقابت استانی چهار ورزشکار به نامهای اسما نادری، لیلا سیاوشی، زینب جلالوند و حدیث سیف به ترتیب در اوزان 55 ، 60 ، 70 و 75 کیلو موفق شدند با غلبه بر حریفان خود مقام اول را بدست آورند و حضور خود را در مسابقات کشوری تثبیت کردند.

وی افزود: ترکیب تیم اعزامی نهاوند به مسابقات کشوری را اسما کولیوند در وزن 55 کیلوگرم، لیلا سیاوشی در وزن 60 کیلوگرم، حانیه کولیوند وزن 65 کیلوگرم ، زینب جلالوند وزن 70 کیلوگرم ، فاطمه کولیوند وزن 75 کیلو گرم و حدیث سیف در وزن 75 کیلوگرم را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این مسابقات در تاریخ 13 و 14 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شده و صبا کرمعلی به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می‌کند.

وی در پایان گفت: سال گذشته یکی از ورزشکاران کشتی آلیش نهاوند موفق شد مدال طلای کشوری را به دست آورده و به مسابقات آسیایی اعزام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما