تازه های سایت

کد مطلب: 37425
11. ارديبهشت 1398 - 19:51
اردوی مشترک تیم فوتبال نونهالان پایگاه استعداد یابی سپاهان در نهاوند و نونهالان فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اردوی مشترک دو روزه تیم نونهالان پایگاه استعداد یابی سپاهان در نهاوند (پاسارگاد نوین ) برای آمادگی بیشتر و شناسایی استعدادهای برتر با تیم نونهالان فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار شد.

در این اردوی مشترک ضمن انجام بازی دوستانه و برگزاری تمرینات گروهی و مشترک،تیم پایگاه استعداد یابی سپاهان در نهاوند از تمرین تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان نیز بازدید و با امیر قلعه نویی و مهدی کیانی سرمربی و کاپیتان این تیم دیدار و گفتگو کردند.

هدف اصلی از برگزاری این اردو ، استعداد یابی ، انتقال مفاهیم پایه و بین المللی فوتبال و آشنایی بیشتر جهت شناسایی نخبگان فوتبال در شهرستان نهاوند عنوان شد.

 تیم فوتبال نونهالان سپاهان قهرمان ایران و دارای ۶ بازیکن ملی پوش است که به تازگی از اردوی آماده سازی در کشور ترکیه بازگشته است.

دیدگاه‌ها

حیف برای شهرستانی با این عظمت و فوتبالیست های حرفه ای که دارد ولی یک تیم در لیگ برتر ندارد.و استعدادهایش را برای شهرهای بزرگتر هدر می دهد.اینکار می تواند در خود نهاوند توسط تیم های نهاوند انجام گیرد.
مهدی کیانی و دیگر فوتبالیست های نهاوند و کلا همه ورزشکاران حرفه ای نهاوندی اگر به شهر خود تعصب دارند چرا یک پایگاه استعدادیابی یا مدرسه فوتبال بوجود نمی آورند تا بازیکنان و جوانان نهاوند آماده شوند.و در تیم های معروف و حتی شهرستان استفاده گردند.

دیدگاه شما