تازه های سایت

کد مطلب: 37424
10. ارديبهشت 1398 - 8:43
شهردار نهاوند گفت: باهدف خدمات‌رسانی بهتر به مردم، کارخانه تولید آسفالت شهرداری نهاوند با تولید 80 تن اسفالت در ساعت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدحسین پور در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: با توجه به درخواست‌های مردم و وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های شهرستان نهاوند افتتاح کارخانه آسفالت نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با افتتاح این کارخانه بخش بزرگی از نیازهای شهر نهاوند برای اسفالت برطرف می‌شود و نهضت آسفالت شتاب می‌گیرد.

شهردار نهاوند افزود: ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نهاوند نیاز به آسفالت و روکش آسفالت دارند که راه‌اندازی این کارخانه نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و تأمین آسفالت موردنیاز پروژه‌های شهرداری دارد.

وی بیان کرد: کارخانه آسفالت نهاوند بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری نهاوند برای خدمت به مردم عزیز شهر نهاوند به بهره‌برداری رسیده است.

حسین پور گفت: این کارخانه ظرفیت تولید بیش از ۸۰ تن آسفالت در ساعت را دارد.

وی همچنین با اشاره به شروع نهضت آسفالت در شهر نهاوند از اجرای عملیات آسفالت در خیابان معلم (ظفری) و بلوار شهید حیدری و هم‌چنین آماده‌سازی مسیر بلوار شهید ترکمان خبر داد.

شهردار نهاوند با مهم ارزیابی کردن عملیات روکش آسفالت کوچه و خیابان‌های سطح شهر افزود: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه به کارخواهیم بست تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را به دست آوریم.

حسین پور با اشاره به خرید ۵ دستگاه کمپرسی برای تسریع در عملیات آسفالت‌ریزی گفت: نهضت آسفالت با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته در مناطق مختلف سطح شهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما