تازه های سایت

کد مطلب: 37418
10. ارديبهشت 1398 - 7:46
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از ارسال محموله 15 میلیون تومانی مردم نهاوند به استان سیل‌زدگان لرستان در قالب طرح «هر مسجد، یک خانه» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپو از ارسال محموله 15 میلیون تومانی مردم نهاوند به سیل‌زدگان در قالب طرح «هر مسجد، یک خانه» خبر داد و اظهار کرد: طرح «هر مسجد یا هر بقعه یک خانه » در شهرستان نهاوند اجرا شده و تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است.

وی بیان کرد: در این طرح مردم هر محل با محوریت مسجد و یا بقعه متبرکه هر محله، اعطای لوازم منزل و یا ساخت یک‌خانه در مناطق سیل‌زده را عهده‌دار می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه مردم مومن نهاوند برای یاری‌رساندن به سیل زدگان همت بزرگی داشته‌اند خاطرنشان کرد: مردم هر محله می‌توانند با اهدای کمک‌های خود در این کار خیر سهیم شوند و قدمی در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده و کمک به هموطنان آسیب‌دیده بردارند.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی توسط هیأت امنای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند و مسجد جامع شهر فیروزان شهرستان نهاوند جمع‌آوری و به منطقه سیل‌زده شهرستان پل‌دختر ارسال شده است.

اسدپور بیان کرد: 6 اجاق گاز، 5 سرویس کامل آشپزخانه نسوز شامل قابلمه و وسایل آشپزی، سه تخته فرش 12 متری و یک تخته 6 متری، یک یخچال، یک عدد بخاری گازی، سه عدد تلویزیون، 15 تخته پتو، 50 عدد کفش و شلوار به ارزش 15 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح مساجد و بقاع متبرکه گفت: مردم ایران همواره یاریگر هموطنان خود در شرایط بحرانی بوده‌اند و قطعاً تا بازگشت آرامش به زندگی سیل‌زدگان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: قبلاً دست‌اندرکاران شاهزاده محمد(ع) نهاوند کمک‌های مردمی دیگری نیز برای سیل زدگان ارسال کرده‌اند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما