تازه های سایت

کد مطلب: 37377
4. ارديبهشت 1398 - 21:18
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: کفپوش سالن وزنه برداری این شهرستان پس از گذشت 30 سال تعویض و مرمت شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: پس از تعویض کفپوش سالن ورزشی حجاب تعویض کفپوش سالن وزنه ‌برداری این شهرستان نیز انجام شد تا عملیات نوسازی فضاهای داخلی سالن ها ادامه یابد.

وی اضافه کرد: نوسازی تجهیزات و امکانات سالن های ورزشی در دستور کار قرار دارد و دستگاه ورزش استان نیز مساعدت لازم مالی را دارد.

سعدی نژاد خاطرنشان کرد: سالن وزنه برداری نهاوند دارای وسعت 130 مترمربعی است و با اعتبار 150 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان همدان کفپوش شد.

وی بیان کرد: همچنین آبگرفتگی اخیر به دلیل بارش‌های شدید و وجود چشمه های طبیعی در اطراف این سالن موجب آسیب‌دیدگی تشک‌های سالن کشتی شده است و تشک‌های سابق قابلیت استفاده را نداشتند لذا با پیگیری‌های انجام ‌شده و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان 2 تخته تشک کشتی برای این سالن اختصاص داده شد.

سعدی نژاد افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و با توجه به نیاز شهرستان مقرر شده که 2 تخته تشک کشتی از طریق وزارت ورزش و جوانان به شهرستان نهاوند اختصاص یابد.

نهاوند دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام /

دیدگاه‌ها

چه فایده وقتی نهاوند با این همه پتانسیل هنوز تیمی در لیگ برتر نداردو هیچ اردوی تیم ملی یا مسابقه بین الملی در این شهر برگزار نمی شود.

دیدگاه شما