تازه های سایت

کد مطلب: 37367
3. ارديبهشت 1398 - 8:27
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مردم مومن و نوعدوست نهاوند تا امروز بیش از یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای هموطنان سیل زده جمع آوری کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف کمک رسانی در کشور گفت: از ابتدای سال ۹۸ که مناطق مختلفی دچار سیل و خسارت شدند، مردم قدردان و خیّر نهاوند نیز پای کار آمدند و در کمک رسانی به این مناطق دریغ نکردند.

مرادی افزود: ارزش ریالی کمک های جمع آوری شده تا کنون یک میلیارد و 20 میلیون تومان بصورت  نقدی و غیر نقدی بوده  که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی بصورت اجناس غیر نقد بوده است.

وی اظهار داشت: این کمک ها در قالب ۱۰ مرحله توسط ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق سیل زده ارسال شده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین استان لرستان ۳ محموله از این مراحل به صورت مستقیم به این استان ارسال شدند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: روز گذشته نیز محموله بزرگی توسط مسجد شهید حیدری و مسجد محمدیه جمع‌آوری و توسط ۹ دستگاه خودروی سنگین ارسال شد.

مرادی افزود: در آینده طرح هر مسجد یک خانه اجرا خواهد شد و هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان خسارت دیده خواهد شد.

 وی بیان داشت: ان‌شالله با شروع این طرح تلاش خواهیم کرد در جبران خسارات وارده به مردم و ساخت خانه های ویران شده بهترین عملکرد را داشته باشیم .

فرمانده سپاه نهاوند در پایان با تقدیر و تشکر از ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و مدیران شهرستان، هیئات امنای مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و همه مردم نوع دوست نهاوند از حضور همه جانبه و تلاش آنها در جمع آوری این کمک ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما