تازه های سایت

کد مطلب: 37308
26. فروردين 1398 - 12:52
رییس اداره ورزش نهاوند گفت: تمامی امکانات ورزشی نهاوند در اختیار نخبه ها و قهرمانان ورزشی قرار دارد و مسیر موفقیت برای آنها مهیا است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سعدی نژاد در مراسم استقبال از زهرا خواجوی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در المپیک 2020 اظهار داشت: نخبه ها و قهرمانان مدال آور این شهرستان زیرچتر حمایتی دستگاه ورزش قرار دارند.

وی ادامه داد: ورزش نهاوند در سال های اخیر با سرعت بیشتری در مسیر قهرمانی در میادین ملی و بین المللی گام برداشته و حمایت از مدال آوران را وظیفه خود می دانیم.

سعدی نژاد با تاکید بر اینکه امروزه زهرا خواجوی به عنوان نماینده استان همدان و شهرستان نهاوند در سطوح بین المللی افتخار آفرینی می کند، گفت: این مهم با تلاش های مربیان و حمایت های مسئولان شهرستان و استان تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال رویکرد دستگاه ورزش نهاوند حضور موفق در میادین ملی و بین المللی است، گفت: حمایت از نخبه های ورزش را در اولویت قرار داده ایم.

خواجوی با حضور در رقابت های انتخابی المپیک نام خود را به عنوان نخستین ملی پوش استان همدان اعزامی به میادین رسمی بین المللی به ثبت رساند.

همدان در فوتبال بانوان در سال های اخیر فعالیت گسترده ای داشته است.

هم اینک بیش از 500 بانوی همدانی در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما