تازه های سایت

کد مطلب: 37275
22. فروردين 1398 - 15:50
امام جمعه نهاوند اقدام اخیر آمریکا در مقابله با سپاه را محکوم به شکست دانست و گفت: این اقدام آمریکا اوج خباثت و کینه‌توزی آن را نشان داد که البته همانند گذشته نمی‌تواند به هدف خود برسند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان جریانی برخاسته از انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمن پیشرو بوده و در برابر خباثت‌های آمریکا ضمن ایستادگی کرده و نقشه آنها را نقش بر آب کرده است.

وی افزود: تصمیم جدید آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه نوعی عقده‌گشایی و اقرار به ناتوانی خود برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نهاوند افزود: سپاه نه تنها نقشه‌های آمریکا را علیه انقلاب خنثی کرده بلکه سیاست‌های استکباری او در منطقه را نیز با چالش مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب علیه نظام اسلامی شیطنت‌های زیادی را داشته که از جمله آنها می‌توان به جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد.

مغیثی‌نیا بیان کرد: هر یک از توطئه‌های دشمنان می‌توانست کشوری را دچار فروپاشی کند اما چون انقلاب ما برخاسته از اسلام و ارزش‌های دینی بود، دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی ایجاد داعش با هدف نشان دادن چهره خشن از اسلام را توطئه پیچیده آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکا برای شکست انقلاب اسلامی و تامین امنیت اسرائیل داعش را بوجود آورد اما سپاه داعش را نابود کرد.

امام جمعه نهاوند اقدام اخیر آمریکا در مقابله با سپاه را محکوم به شکست دانست و گفت: این اقدام آمریکا اوج خباثت و کینه‌توزی آن را نشان داد که البته همانند گذشته نخواهند توانست به هدف خود برسند.

وی افزود: دشمن به توان نظامی و دفاعی سپاه کاملاً آگاه است و جرات رویارویی با کشورمان را ندارد بنابراین این اقدام او کاری سیاسی و صرفاً برای دلخوش کردن خود و صهیونیست است./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما