تازه های سایت

کد مطلب: 37267
21. فروردين 1398 - 13:23
فرماندار شهرسازی نهاوند گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با مشارکت بنیاد مسکن جاده روستای تازناب نهاوند را که بعلت رانش زمین مسدود شده است، بازسازی می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان نهاوند که در بخشداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد:سیلاب هفته گذشته خسارت های زیادی در حوزه های  زیر ساخت راه ، گاز، برق، کشاورزی، مسکن و … به شهرستان نهاوند وارده کرده است.

ناصری با بیان اینکه همه مدیران و دستگاه های اجرایی باید همچنان در خدمت مردم باشند، تا خسارت های وارده در کمترین زمان جبران شوند گفت: مهمترین برنامه کاری مجموعه دستگاه های خدمات رسان باسازی و بازگشایی جاده روستای تازناب است که به علت رانش زمین در چند منطقه مسدود است.

وی افزود: نگهداری، ترمیم، اصلاح و بازسازی راه ها و جاده های مواصلاتی شهرستان بر عهده، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است اما با توجه به اینکه این اداره در چند منطقه در حال فعالیت است و مجموعه دستگاه ها و ماشن آلات مکانیکی کافی برای باسازی راه روستای تازناب را در اختیار ندارد، مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با مشارکت بنیاد مسکن، این جاده روستایی را بازسازی و بازگشایی  کند.

فرماندار نهاوند با قدردانی و تشکر از همکاری و تعامل مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن گفت: استاندار و  تمام مدیران مجموعه استان و شهرستان برای جبران خسارت و رفع مشکلات مردم شهرستان نهاوند اهتمام و توجه ویژه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما