تازه های سایت

کد مطلب: 37240
17. فروردين 1398 - 8:57
فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه نهاوند آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست نهاوند برای هم‌وطنان سیل‌زده لرستان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در راستای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده در استان لرستان کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و سپاه ناحیه نهاوند برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.

وی اظهار داشت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از تمام ظرفیت‌های سپاه نهاوند استفاده می‌شود و با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران انشا الله کمک‌های خوبی جمع‌آوری شود و برای هم‌وطنان سیل‌زده ارسال شود.

مرادی افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی کمک‌های غیر نقدی شامل مواد خوراکی و غذاهای کنسرو شده، قند و برنج، پتو و دیگر موارد خوراکی و گرمایشی نیز برای هم‌وطنان لرستانی جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک در روزهای گذشته برای سیل‌زدگان شمال کشور گفت: در چندین مرحله 105 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای هم‌وطنان استان گلستان جمع‌آوری شد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این کمک‌ها که در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و سپاه نهاوند جمع‌آوری‌شده بود به شمال کشور ارسال شد.

وی افزود: کمک‌های غیر نقدی شهروندان شامل قند، برنج، کنسرو، لباس، پتو، روغن، آب‌معدنی، مواد خوراکی و وسایل گرمایشی و گونی است که توسط مردم نهاوند اهداشده بود.

مرادی عنوان کرد: مردم نهاوند همیشه در عرصه‌های کمک‌رسانی پیش‌قدم بوده‌اند و انشا الله برای هم‌وطنان استان لرستان نیز کمک‌های خوبی جمع‌آوری شود.

وی بیان داشت: در همین راستا محموله کمک‌های مردمی شهرستان نهاوند توسط سپاه شهرستان جهت کمک به هم‌وطنان سیل‌زده استان لرستان ارسال شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این کمک‌ها شامل شش میلیون تومان کمک نقدی و دو نیسان کمک‌های غیر نقدی ازجمله آب، نان و برنج و کنسرو و قند و روغن و پتو و... بودند.

مرادی در پایان گفت: شماره کارت 5892101214485209 به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و همچنین شماره‌حساب‌های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره‌حساب 3810/35/11504545/1 نزد بانک انصار به نام سپاه استان جهت کمک به مردم سیل‌زده در اختیار همشهریان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما