تازه های سایت

کد مطلب: 37223
15. فروردين 1398 - 11:17
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف 30 فقره سرقت در ایام نوروز در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی از اجراي طرح هاي انتظامي و پيشگيرانه پليس نهاوند در ايام نوروز خبر داد و گفت: پليس اين شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود و مضاعف در ايام نوروز در خدمت شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص از تمام ظرفیت‌های بالفعل خود استفاده و طی سازوکاری مناسب ظرفیت‌سازی مطلوبی در این ایام داشته است افزود: بر این اساس طی یک هفته گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، این روند و رویه اندیشیده شده نتایج مطلوبی در پی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: از مهمترین این نتایج می‌توان به کشف 30 فقره سرقت، دستگیری هفت نفر سارق، کشف سه دستگاه خودروی سرقتی و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی اشاره کرد.

وی از کشف بیش از 150 گرم انواع مواد مخدر از خرده‌فروشان و دستگیری 14 نفر معتاد خبر داد و با اشاره به کشف بیش از 240 عدد انواع قرص‌های روانگردان گفت: بیش از 250 قطعه از انواع تجهیزات ضد فرهنگی و بیش از 4 هزار و 200 عدد از محصولات ضد فرهنگی  کشف شد.

ساکی افزود: توقیف بیش از 30 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 25 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم از دیگر توفیقات پلیس نهاوند در نیمه دوم تعطیلات نوروز است.

وی با اشاره به جدیت و تلاش مضاعف پلیس نهاوند در ایام مختلف سال به ویژه ایام خاصی همچون تعطیلات عید نوروز تصریح کرد: بر اساس این روند پیش‌بینی شده اولویت‌های اجرایی و شاخص های مد نظر در حوزه‌های مختلف جرم و آسیب‌های اجتماعی به صورت مستمر و منسجم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما