تازه های سایت

کد مطلب: 37212
13. فروردين 1398 - 3:11
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: مسئولان در رفع معضلات پیش آمده ناشی از سیل اقدماتی انجام داده‌اند که البته کافی نیست و لازم است به روستا‌های در معرض سیل امدادرسانی سریعتری صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از حضور و سرکشی مدعی العموم در روستا‌های سیل زده این شهرستان و نظارت بر حسن خدمت رسانی مسئولین به مردم خبر داد

وی با بیان اینکه برخی روستا‌ها دچار آب گرفتگی شده و منازل نیز تخلیه شده‌اند، بیان داشت: مسئولان در رفع معضلات پیش آمده ناشی از سیل اقدماتی انجام داده‌اند که البته کافی نیست و لازم است به روستا‌های در معرض سیل امدادرسانی سریعتری صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند کمبود وسایل امدادرسانی را یکی از مشکلات در امدادرسانی به روستاهای سیل زده عنوان و بیان کرد: علی رغم تذکرات ارائه شده از سوي دادستانی در گذشته برای تامین این تجهیزات، اما به صورت جدی پیگیری نشده است.

مصطفوی ضمن اشاره به تشکیل ستاد بحران در این شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات پیش آمده در روستا‌ها به دلیل نرسیدن خودرو‌ها و وسایل مورد نیاز است که دستور فوری برای اعزام بیل مکانیکی و لودر به روستای شریف آباد و احمدآباد به دلیل محاصره آب صادر شده است.

دیدگاه شما