تازه های سایت

کد مطلب: 37202
12. فروردين 1398 - 3:11
بخشدار خزل نهاوند خبر داد:
مسدود شدن محورهای ارتباطی بخش خزل نهاوند
بخشدار خزل نهاوند از انسداد محورهای ارتباطی بخش خزل نهاوند خبر داد و گفت: تردد در محور نهاوند کرمانشاه به‌کندی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روح‌الله سلگی با اشاره به بارش باران و برف شدید در بخش خزل نهاوند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای روستایی بخش خزل مسدود شده است اما محور نهاوند کرمانشاه با توجه به بارش شدید برف تردد با کندی مواجه است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تشریح آخرین وضعیت این بخش، گفت: از صبح امروز در اکثر روستاهای بخش خزل شاهد آب‌گرفتگی بودیم که با بسیج امکانات و حضور نیروهای مردمی و بسیج و سپاه خوشبختانه بخش اعظمی از این آب‌گرفتگی‌ها رفع و هدایت شد.

بخشدار خزل با تاکید بر اینکه در حال حاضر در روستاهای موسی‌آباد، حسین‌آباد سرکان و دو الی سه روستای دیگر شاهد آب‌گرفتگی هستیم تصریح کرد: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از امکانات موجود مشکل آب‌گرفتگی چند روستای باقی‌مانده نیز رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش خزل از ابتدای بارش‌ها شاهد تخریب برخی منازل قدیمی به علت شدت بارش بوده‌ایم، گفت: خوشبختانه درمجموع تخریب‌ها گسترده نبوده و در این راستا مجروح و یا فوتی نداشته‌ایم./مهر

دیدگاه شما