تازه های سایت

کد مطلب: 37200
12. فروردين 1398 - 2:22
فرماندار نهاوند گفت: شدت بارندگی در نهاوند خیلی زیاد است و باعث آبگرفتگی در مناطق شهری و روستایی شده است اما تاکنون شرایط به گونه‌ای نبوده که به مردم بگوییم منازل خود را تخلیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری اظهار کرد: از چند روز گذشته در نهاوند شاهد بارش باران بودیم و با توجه به موج جدید بارش‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گرفت ضمن اینکه مسوولان نیز همپای مردم پای کار بودند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی به لحاظ بحرانی بودن وضعیت بارندگی در شهرستان وجود ندارد و با وجود بارش 50 میلیمتری باران و بالا آمدن آب رودخانه ها میزان آبگرفتگی‌ها در حد بحران نبوده است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: دشت نهاوند در پای کوه گرین یکی از پربارش‌ترین مناطق استان است که طبیعتا وجود باران‌های رگباری و غیر طبیعی در آن می‌تواند سیل‌آفرین باشد و باعث آبگرفتگی‌های شدید شود.

وی ادامه داد: با آمادگی‌های قبلی و همکاری‌های مردم با ستاد مدیریت بحران به لطف الهی تا کنون مشکل خاصی که بتوان از آن به بحران یاد کرد به وجود نیامده است.

ناصری گفت: البته ما نه مردم را ترسانده‌ایم و نه گفته‌ایم مشکلی وجود ندارد اما آن‌ها با توجه هشدارهای داده شده آمادگی لازم را برای با مقابله با بحران‌های احتمالی داشته‌اند و از سوی دیگر نیز ستاد بحران نیز با به کار بستن تمام امکانات خود تاکنون وضعیت را مدیریت و کنترل کرده‌اند.

وی افزود: به منظور اسکان اضطراری در شرایط بحرانی از سوی هلال احمر شهرستان سه سالن ورزشی آماده شده و چادر در آنجا برپا شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به تداوم بارش‌ها روز دوشنبه با همکاری مردم بتوانیم این وضعیت را با خوبی و بدون حادثه ناگواری سپری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما